pondělí 2. ledna 2017

1. den

Jelikož byl dnes první den hubnutí, vážila jsem se a měřila. Zde jsou tedy míry, ze kterých startuji:
  • váha: 69,1 kg (výška: 174 cm, 26 let)
  • analýza váhy: voda 52.8%, tuk 24.7%, svaly (včetně vody v nich) 39.5%, kostní hmota 3%
  • pas: 76 cm, přes pupík: 80 cm
  • boky: 93 cm
  • stehna: 62 cm
  • paže: 32 cm
  • prsa: 94 cm
  • lýtko: 40 cm
Asi jsem to čekala horší, ale žádná sláva to není. Takže je předemnou spoustu práce. Ráda bych váhu zredukovala, ale asi nemám v hlavě žádné konkrétní číslo. Nevím, zda jsem měřila veškeré míry přesně tam, kde se mají, ale našla jsem si na tělě nějaké pihy podle kterých se chci orientovat při každém měření.

Jídelníček a cvičení - 2. ledna 2017
snídaně: 45g ovesných vloček zalité polotučným mlékem, banán, několik makadamiových oříšků
oběd: dvě brambory zapečené s mozzarelou, okořeněné oregánem, ledový salát
po cvičení: čokoládový protein (s vodou)
svačina: větší jablko
večeře: hlívová polévka
po večeři: několik mandlí se slupkou

cvičení: Body revolution od Jillian Michaels - Workout 1 a Cardio 1 (Phase 1) - do cvičení se mi nechtělo, nemám žádnou fyzičku, ale odcvičila jsem to. Cvičení mě dnes příliš nebavilo, jsem líná a nemám žádnou fyzičku. Ale pocit po cvičení vždy stojí za to. 






Žádné komentáře:

Okomentovat